CERCETAREA DEPRINDERILOR ŞI A PREFERINŢELOR
Este o cercetare de complex a pieţii, care permite de a analiza detailat deprinderile şi preferinţele consumatorilor în raport cu categoria de produse cercetată şi mărcile acesteia.
Mai detaliat STUDIU
SĂNĂTĂŢII
BRAND –ULUI
Este un monitoring regular a poziţiilor brand–ului în circumstanţe de concurenţă, care deţine o importanţă deosebită pe tot parcursul ciclului de viaţă a brand–ului.
Mai detaliatCONSUMER TARGET INDEX STUDY
Un număr indicativ de cercetări sînt efectuate de către compania noastră in mod regulat începînd cu anul 2013.
Mai detaliatSEGMENTATION STUDY
Această cercetarea permite companiei Dvs. să depisteze şi să-şi concentreze atenţia pe segmentele care au o perspectivă mai mare din punct de vedere al rentabilităţii.
Mai detaliatMEDIA INDEX STUDY (MIS)
Un număr indicativ de cercetări sînt efectuate de către compania noastră in mod regulat anual.Studiul Media Index Study (MIS) reprezintă unica sursă de informaţie despre utilizarea mass-media în general şi despre fiecare sursă mass-media în parte.
Mai detaliatFOCUS GRUPE
Cea mai bună metodă de a primi informaţie flexibilă şi de a iniţia ipoteze în cadrul sarcinilor de marketing, pe care le deţine compania.Cea mai bună metodă de a primi informaţie flexibilă şi de a iniţia ipoteze în cadrul sarcinilor de marketing, pe care le deţine compania.
Mai detaliatTESTAREA PRODUSELOR
Una dintre cele mai populare tendinţe în cercetările de marketing, pe care noi o rezolvăm cu ajutorul hall-testului.
Mai detaliatCUMPĂRĂTORUL MISTERIOS
Cea mai bună metodă pentru evaluarea nivelului de deservire a clienţilor prin folosirea unor persoane special instruite (cumpărători misterioşi).Cea mai bună metodă pentru evaluarea nivelului de deservire a clienţilor prin folosirea unor persoane special instruite (cumpărători misterioşi).
Mai detaliat