Un număr indicativ de cercetări sînt efectuate de către compania noastră in mod regulat începînd cu anul 2013.Studiul Consumer Target Index (CTI) reprezintă unica sursă de informaţie despre urmatoarele criterii:
Consumul a 60 categorii de produse şi servicii
Portretul socio-demografic
Psihografia
Utilizarea mass-media
Auditoriul posturilor de radio
Auditoriul redacţiilor de tipărire
Percepţia publicităţii
Modul de viaţa,timpul liber
CARACTERISTICILE CERCETĂRII CОNSUMER TARGET INDEX (CTI):
Populaţia generală: locuitorii oraselor Republicii Moldova cu vîrsta cuprinsă între12 şi 65 ani.
Eșantion: cu mai multe etape,stratificat,individual,cu utilizarea metodei cotelor de recrutare a respondenţilor după ultima etapă.Parametrii cotaţi:regiunea unde locuieşte,tipul oraşului,genul,vîrsta. Eşantionul cuprinde 47 oraşe.
Eşantionul populaţiei: 1200 respondenţi într-un val de cercetare (2400 respondenţi pe an).
Periodicitate: 2 ori în an.
Metoda: sondaje la telefon (CATI).
Data efectuării lucrărilor în teren precum şi data prezentării rezultatelor:
Valul | Efectuarea lucrărilor în teren | Prezentarea rezultatelor |
Primăvara (valul 1) | aprilie-mai | 30 iunie |
Toamna (valul 2) | septembrie-octombrie | 30 noiembrie |
INDICII PRINCIPALE DE UTILIZARE A MĂRFURILOR ŞI SERVICIILOR ÎN CADRUL STUDIULUI CОNSUMER TARGET INDEX (CTI):
Mărfuri de utilizare rapidă (Produse alimentare, Produse de cofetărie, Băuturi nealcoolice, Băuturi alcoolice, Produse chimice de uz casnic şi alte produse pentru casă, Produse de igienă, Cosmetică, Medicamente ş.a.);
Mărfuri de utilizare îndelungată (tehnică de uz casnic, Electrotehnică, mijloace de comunicare, ş.a.);
Servicii (Servicii Financiare, Telefonie mobilă, Magazine, ş.a.).
Audienta site-urilor internet;
Audienta saptamanala a posturilor de radiol;
Audienta zilnica a posturilor de radio;
Audienta presei printate pe parcursul la jumătate de an; Audienta unui numar.
INDICII DE BAZĂ PRIVIND AUDITORIUL POSTURILOR DE RADIO ÎN CADRUL STUDIULUI CОNSUMER TARGET INDEX (CTI):
Audienta saptamanala a posturilor de radio;
Audienta zilnica a posturilor de radio;
Cota ascultătorilor de radio.
INDICII DE BAZĂ AI AUDITORIULUI PUBLICAŢIILOR SCRISE ÎN CADRUL STUDIULUI CОNSUMER TARGET INDEX (CTI):
Audienta presei printate pe parcursul la jumătate de an;
Audienta unui numar al publicatiei;
INDICII SOCIAL-DEMOGRAFICI DE BAZĂ ÎN CADRUL STUDIULUI CОNSUMER TARGET INDEX (CTI):
Portretul social-demografic (Sex, Vârstă, Studii, Ocupaţie, Statut Social, Starea Civilă, Copii până la 12 ani în familie, Vârsta copiilor din familie, Nivelul venitului de persoană pe lună, Limba de comunicare în familie; Regiunea în care locuiesc);
Tipul oraşului.